,,Nuggets’ai“ su bulvytėm ir padažu

O kas nemėgsta ,,cheat meal’u“? O ypatingai vištienos ,,nuggets’ai’ su bulvytėmis ir skaniu padažu? Yra yra tų tokių išskirtinių žmonių, bet man dar neteko jų pažinti 🙂 🙂 Dažnas klausimas iš klientų, draugų ar duodant interviu : ,,Kaip susitaikyti su mintmi, kad dabar teks pradėti valgyti sveikai, juk viskas bus neskanu?“. Va čia ir prasideda mano darbas ir misija. Ne, aš irgi nenoriu valgyti neskaniai, bet taip, aš noriu valgyti sveikai 🙂 Džiaugiuosi, kad man puikiai pavyksta suderinti sveikai su gardžiai 🙂 Taip, aš nuostabi 😀 Ha ha ha . Taigi darom populiariuosius ,,chicken nuggetsus“ su ,,free“bulvytėm ir ,,majoneziniu“ padažu 🙂 Skamba skaniai? Pažadu taip ir yra. 

Vištienos ,,nugetsams“ reikės: 

  • 400g. vištienos krūtinėlės;
  • 2 kiaušinių;
  • Maltų avižų (avižinių miltų);
  • Didelio šaukšto graikiško tiršto jogurto;
  • Sezamo sėklų;
  • Česnako;
  • Vištienos prieskonių be druskos;
  • Rūkytos paprikos milteliai;
  • Druskos;
  • Ghee sviesto arba aliejaus kepimui.

Gaminimo eiga: 

  1. Supjaustome vištienos krūtinėlę norimo dydžio gabalėliais. Į dubenį sudedame vištieną, susmulkintą česnaką, prieskonius, graikišką jogurtą.Sumaišome gerai.  Paliekame pasimarinuoti. Idealu bent porai valandų.
  2. Pasiruošiame dubenėlį, kuriame suplakame kiaušinius. Į vieną lėkštę suberiame sezamo sėklas, į kitą avižinius miltus.
  3. Imame vištienos gabalėlį ir pavoliojame avižiniuose miltuose. Tuomet mirkome į kiaušinio plakinį, tada į sezamo sėklas ir dedame kepti į keptuvę su įkaitintu sviestu ar aliejumi. Visuomet geriau aliejaus įsipilti mažiau, kepti ant nesvylančios keptuvės, ant mažos ugnies.
  4. Iškeptus gabaliukus dedame ant popierinio rankšluoščio, kad sugertų nereikalingą riebaliuką.
  5. Ypatingai skanūs ir šalti. Tad puikiai tinka neštis su savimi, dėti vaikam į mokyklą.

 

Sekantis skanėstas – bulvytės. Jas gaminsime iš saldžios bulvės, neišsigąskite, pažadu patiks 🙂 

Na ir ,,free“ bulvytėms reikės: 

  • Saldžios bulvės;
  • Druskos;
  • Žolelių prieskonių.

Gaminimo eiga: 

  1. Nulupame ir supjaustome bulves norimo dydžio šiaudeliais.
  2. Kepimo popieriumi išklojame skardą, sudedame bulvytės, idealu jei nesiliečia viena su kita. Pabarstome prieskoniais.
  3. Dedame kepti į įkaitintą orkaitę, ~180temp. apie 25-30min.

 

O kaip ,,cheat meal’as“ be padažo? Niekaip!

,,Majonezinis“ padažas. Jam reikės: 

  • Avokadas
  • 100g. tiršto graikiško jogurto;
  • Česnakas;
  • Druska;
  • Citrinpipiriai.

Gaminimo eiga: 

  1. Nulupame avokadą ir česnako skiltelę.
  2. Viską dedame į maisto smulkintuvą ir triname iki vientisos masės.
  3. Padažą laikyti šaldytuve. Sunaudoti per porą dienų.

Patiekalą jau išmėgino labai daug žmonių ir ypatingai gerai įvertino vaikai 🙂 Skanaus 🙂 

Receptas: Indrės Trusovės

 

Puslapyje esančią informaciją griežtai draudžiama publikuoti ar kopijuoti be leidimo.