Rekomendacinis valgiaraštis

 

Tai 6 dienų trukmės, rekomendacinis valgiaraštis sveikai moteriai, kuri yra minimaliai fiziškai aktyvi, valganti visus produktus. Drąsiai galite keisti dienas vietomis kaip patinka, kartoti jas po kelias dienas iš eilės. Taip pat rasite daug papildomos informacijos, rekomendacijų. Konsultacijos nepriklauso.

Rekomendaciniame valgiaraštyje rasite: 

  • 5 valgymus kasdien. Su nurodytais produktais, receptais, nuotraukomis.
  • Visi patiekalai pagaminami greitai ir nesudėtingai. Plane apie 30 idėjų.
  • Valgiaraštyje rasite visą papildomą info, kurią turite žinoti norėdami pradėti keisti savo įpročius, optimizuoti savo svorį.
  • Į planą jokie papildai nėra įtraukiami.

 

SVARBU:

  • Konsultacijos nepriklauso. Visa informacija pateikta valgiaraštyje. 
  • Planas skirtas tik pilnametystės sulaukusiems žmonėms. 
  • Plane yra visos maisto grupės (pieno produktai, kiaušiniai, žuvis, paukštiena, kruopos, daržovės, vaisiai, sėklos, riešutai). 

Kaina: 20e.

SU NUOLAIDA DABAR: 15e. 

Atsiskaitymo būdai:

1. Lietuviška banko sąskaita.
2. Revoliut
3. Paypal (jis nesutampa su emailu, kuriuo reikia kreiptis dėl užsakymo).

Norėdami užsisakyti kreipkitės:

rytis1171@yahoo.com

Žinutėje nurodykite:

  1. Kokią paslaugą norite įsigyti.
  2. Kuris atsiskaitymo būdas Jums tinkamas.

 

* Konsultacijos nepriklauso.

** Planuose visa informacija yra rekomenduojamo pobūdžio, laikydamiesi mitybos planų Jūs patys prisiimate atsakomybę. Turint sveikatos sutrikimų – prieš pradedant laikytis mitybos plano, būtina pasitarti su Jus prižiūrinčiu gydytoju.

*** Už  mitybos planus pinigai nėra gražinami. Užsisakius planą atšaukti užskymo jau nebegalima.

**** Kopijuoti, platinti, perpardavinėti, duoti tretiesiems asmenims – griežtai draudžiama. Nesilaikant šio nurodymo gręsia baudžiamoji atsakomybė.